چون دانه های زنجیر ایران انتخابات شوراها

چون دانه های زنجیر: ایران انتخابات شوراها اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات می‌توانیم استقلال را در آزادی شکست دهیم / گل محمدی

به گزارش ایسنا، ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته سوم ، گفت : شرایط تراکتورسازی طوری است که از دو پنجره نق

می‌توانیم استقلال را در آزادی شکست دهیم / گل محمدی

گل محمدی: می توانیم استقلال را در آزادی شکست دهیم

عبارات مهم : بازیکن

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از عدم اعتبار سازی در تیمش انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته سوم ، گفت : شرایط تراکتورسازی طوری است که از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده است است و این جهت نخستین بار در یک تیم باشگاهی فوتبال کشور عزیزمان ایران اتفاق می افتد.باید عدم اعتبار سازی از سوی کلوب را هم به این مسئله اضافه کرد.

می‌توانیم استقلال را در آزادی شکست دهیم / گل محمدی

او ادامه داد: تراکتورسازی از پارسال می دانست که از گرفتن بازیکن محروم هست، ولی هیچ توجهی به بازیکنان جوان نشد و آنها را به حال خودشان رها کردند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه افزود: بازیکنان جوانی که به ما اضافه شدند از نظر تاکتیکی و جسمانی مسئله زیادی دارند. نیمی از تیم ما را بازیکنان جوان تشکیل می دهند و بی توجهی به آنها پرسشها زیادی را جهت ما ایجاد کرده هست. در کنار این پرسشها سه بازیکن مصدوم یعنی عشوری، محمدی و آغاسی نیز روی دست ما هستند. بدشانسی در دو بازی قبل را هم باید به این پرسشها اضافه کرد. ما با وجود این که می توانستیم در دو هفته ابتدایی امتیاز بگیریم چوب بی تجربگی مان را خوردیم.

به گزارش ایسنا، ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته سوم ، گفت : شرایط تراکتورسازی طوری است که از دو پنجره نق

او با تاکید بر این که هیچ تیمی از قبل بازنده نیست، خاطر نشان کرد: در دو بازی قبلی هم با وجود این که شکست خوردیم سر بلند از زمین خارج شدیم. می خواهم به بازیکنانم این را بگویم که با دلیری بیشتری به میدان بروند. ما با استقلال در زمین خودشان بازی داریم، ولی نباید به این عنوان فکر کنند و با اعتماد به نفس وارد زمین شوند.

او ادامه داد: بازی مشکل را فردا پیش رو داریم. استقلال مهره های خوبی را جذب کرده است و حتی آنها جهت گزینش لیست 18 نفره خود نیز بازیکنان زیادی در اختیار دارند. تیم منصوریان مهره های ارزشمندی دارد و دو تیم کامل را در اختیار دارد، ولی ما نیز اراده نیرومند داریم و باید بتوانیم با انرژی خود این تیم را شکست دهیم. امیدواریم که بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم، ضمن این که نیم فصل مشکل را پیش رو داریم و تنها چیزی که به ما کمک می کند تلاش و تمرین زیاد است.

گل محمدی راجع به راهکار مقابله با استقلال نیز، بیان کرد: استقلال را به خوبی آنالیز کرده ایم و آشنایی خوبی از این تیم پیدا کرده ایم. اگر ما بتوانیم تمرکز خود را حفظ کنیم و از نقاط قوت و ضعف آنها نهایت استفاده را ببریم می توانیم این تیم را شکست دهیم.

می‌توانیم استقلال را در آزادی شکست دهیم / گل محمدی

او راجع به نتیجه های درخشان این تیم در دیدارهای مستقیم برابر استقلال در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: فکر نمی کنم که نتیجه های گذشته تراکتورسازی در آزادی برابر استقلال بر روی بازیکنان تاثیری داشته باشد. هیجان و جو داخل ورزشگاه این اجازه را به بازیکن نمی دهد که به نتیجه های قبلی توجه داشته باشد. شرایط جدیدی وجود دارد و به نظرم این چیزها اهمیت خاصی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی راجع به امکان از بین بردن از لیگ قهرمانان آسیا به علت بدهی تیم های ایرانی، تصریح کرد: تا جایی که من خبر دارم حدود چهار میلیارد بابت شکایت بازیکنان خارجی هزینه شده است است و هر ماه نیز حدود 300 الی 400 میلیون نیز هزینه می شود. فکر می کنم با تلاش هایی که کلوب انجام می دهد مشکلی در آینده پیش نیاید.

به گزارش ایسنا، ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته سوم ، گفت : شرایط تراکتورسازی طوری است که از دو پنجره نق

او در ادامه راجع به نحوه بازی این تیم برابر استقلال، بیان کرد: طبیعی است که هنگامی که صاحب توپ نباشید باید دفاع کنید. ما باید بتوانیم در مواقع دفاعی از ضد حملات نهایت استفاده را ببریم و هنگامی که که توپ را از دست می دهیم سریع به خطوط دفاع خود اضافه شویم.

گل محمدی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش دفاع وسط دارد یا نه، بیان کرد: ما دفاع وسط نداریم و از یکی، دو بازیکن خط میانی در بازی های قبل در دفاع وسط استفاده کرده ایم، ولی عملکردشان خوب بوده و تمرکز خوبی روی کارهای دفاعی داشته اند.

می‌توانیم استقلال را در آزادی شکست دهیم / گل محمدی

او راجع به حمایت هواداران با وجود کسب نتیجه های ضعیف، خاطر نشان کرد: ما برابر هوادارانی قرار گرفته ایم که از لحاظ شخصیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و تصویر العمل خوبی نسبت به اتفاقات نشان داده اند. آنها با وجود دو باخت ما را حمایت کرده اند و حتی بازی با پرسپولیس ایستاده به تشویق تیم پرداختند. این هواداران می توانند الگوی خوبی جهت سایر تیم ها باشند. ما فردا (جمعه) هم منتظر حمایتشان هستیم. تا الان یک مورد هم ندیده ام که به عملکرد تراکتورسازی معترض باشند. من شرمنده آنها هستم، ولی باید این شرایط را درک کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در بخش دیگری از این نشست خبری در پاسخ به این پرسش که نگاه کادرفنی تیم به بازیکنان جوان بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات چه خواهد بود؟ در این باره توضیح داد: نیم فصل اول وقت خوبی جهت بازیکنان جوان است تا با عملکرد خوب خودشان را نشان دهند. ما هم در نیم فصل اول آنها را ارزیابی می کنیم تا ببینیم می توانیم از آنها در ادامه مسابقه های استفاده کنیم یا نه. این عنوان بستگی به شایستگی خودشان دارد که بتوانند از این وقت استفاده کنند. اگر آنها خوب باشند ما به دنبال بازیکن با تجربه در نیم فصل دوم نخواهیم رفت.

او در آخر راجع به اوضاع امید عالیشاه، تصریح کرد: اطلاع دقیقی در این باره ندارم. قرار بود که او جلسه ای را با کلوب داشته باشد. آخرین صحبتی که با خودش کردم، قرار شده است با مدیر برنامه اش جلسه ای داشته باشد و جهت نیم فصل دوم به تراکتورسازی بیاید.

واژه های کلیدی: بازیکن | فوتبال | استقلال | گل محمدی | استفاده | استقلال | بازیکنان | تراکتورسازی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار