چون دانه های زنجیر ایران انتخابات شوراها

چون دانه های زنجیر: ایران انتخابات شوراها اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی 45 سال بعد انداز کنید تا منزل دار شوید

اگر قرار باشد طبق استانداردهای جهانی با یک سوم درآمدتان در ظرف 5 سال منزل دار شوید ماهانه چقدر باید دریافتی داشته باشد. یک حساب کتاب سرانگشتی نشان می دهد که ماه

45 سال بعد انداز کنید تا منزل دار شوید

45 سال بعد انداز کنید تا منزل دار شوید

عبارات مهم : ایران

اگر قرار باشد طبق استانداردهای جهانی با یک سوم درآمدتان در ظرف 5 سال منزل دار شوید ماهانه چقدر باید دریافتی داشته باشد. یک حساب کتاب سرانگشتی نشان می دهد که ماهانه باید چیزی حدود 30 میلیون تومان حقوق بگیرید که بتوانید یک منزل 100 متری البته در مرکز و نه در شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران بخرید.

به گزارش پول نیوز، در شرایطی که بازار مسکن تحت تاثیر هجوم نقدینگی رشد بی سابقه قیمت ها را تجربه می کند به تازگی وزیر راه و شهرسازی از بسته تعادل بخشی به بازار ملک در جمع کارشناسان و فعالان بخش مسکن رونمایی کرده است تا شاید از طریق آن دولت بتواند روند زیاد کردن قیمت ها در بازار ملک و اجاره را کنترل کند.

در بسته مذکور دولت ۹ راهکار در جهت ایجاد تعادل در بازار مسکن پیشنهاد داده که به زعم کارشناسان این راهکارها چندان تازه نیستند و قبلاً هم از سوی دولت جهت ساماندهی بازار مسکن به خاص در طرح جامع مسکن مطرح شده است بودند ولی بنا به دلایلی اجرایی نشده یا در مسیر اجرا هستند.

45 سال بعد انداز کنید تا منزل دار شوید

با این حال در شرایط آشفته بازار مسکن، دولت پیشنهادهایی را در قالب بسته ای ارائه کرده که گفته می شود این بسته سه طرح (بورس مجازی بازار ملک، مشوق جهت زیاد کردن عرضه منطبق با الگوی تقاضا و مالیات ضدسوداگری جهت بازار زمین) قابل اجرا دارد و نمی توان به اجرای سایر پیشنهادهای این بسته چندان دل خوش کرد و البته موفقیت آن سه طرح هم به شرایط اقتصادی و چگونگی اجرای آن بستگی دارد.

اما در شرایطی دولتمردان جهت حل مسئله منزل تنها به ارائه بسته های متفاوت بسنده کرده اند که آشفته بازار این روزهای بازار مسکن خرید منزل را جهت طبقه میانگین و کم درآمد به یک رویا تبدیل شده است است.

اگر قرار باشد طبق استانداردهای جهانی با یک سوم درآمدتان در ظرف 5 سال منزل دار شوید ماهانه چقدر باید دریافتی داشته باشد. یک حساب کتاب سرانگشتی نشان می دهد که ماه

اگر یک شهروند دنیا اولی یک سوم حقوقش را بعد انداز کند بعد از 3 تا 5 سال می تواند صاحب منزل ای 100 متری شود. مدیران ایرانی می گویند در کشور عزیزمان ایران وقت انتظار جهت منزل دار شدن 12 سال است ولی نگاهی به قیمت های منزل در این روزها نشان می دهد که این عدد فراتر از اینهاست. در حال حاضر حداقل حداقل دستمزد از سوی دولت یک میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده است و حداقل یک منزل 100 متری البته چند سال ساخت در مرکز شهر چیزی حدود 600 میلیون تومان قیمت دارد. حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که یک کارگر تمام درآمد خود را بعد انداز کند و قیمت ها هیچ تغییری نکند، چیزی حدود 45 سال طول می کشد که یک ایرانی بتواند صاحب منزل شود.

البته این مدت وقت جهت کارمندان کمی کوتاه تر است . با فرض میانگین دریافتی 2 میلیون تومانی ، کارمندان در عالی ترین حالت 25 سال وقت می برد تا بتواند صاحب منزل شود .

اما پرسش اینجاست اگر قرار باشد طبق استانداردهای جهانی با یک سوم درآمدتان در ظرف 5 سال منزل دار شوید ماهانه چقدر باید دریافتی داشته باشد . یک حساب کتاب سرانگشتی نشان می دهد که ماهانه باید چیزی حدود 30 میلیون تومان حقوق بگیرید که بتوانید یک منزل 100 متری البته در مرکز و نه در شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران بخرید .

45 سال بعد انداز کنید تا منزل دار شوید

واژه های کلیدی: ایران | بازار | میلیون | ایرانی | دریافتی | حداقل دستمزد | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار